Causas de l’escomenzipio

OLA! ubunteras y ubunters d’Aragón. en iste primer post tos rezentare como y per que me fize ubuntero.

.

como ya toz abrez suposau rematé dica os collons de Windows fa muito tiempo. Sabeba da esistenzia de Linux, pero dende l’ambiesta de chent que no sabe d’o tema, parixe como un sistema ta chent que sabe d’informatica, asinas q no m’atrebeba a quietar-me o windows.

Pero anitro de yo yera creixendo un odio cuasi irazional enta iste SO que no feba que dar-me problemas.

A istoria se remonta dica 2001 ( cuan no teneba que 14 anyos) no teneba ni ideya d’ordinadiors, ye mes cuasi no eba bisto dengún de zerca. asinas que me merque un pentium III de 800 mega erzios, yo nisisquiá sabeba que yera isto, pero en a botiga me dizion que yera mui bueno, me metion un modem de 56ks que mai no emplegue, y o windows Me, prouque si me cobrón per esborrar o 98 ( y no me dion disco) tamien me lebe o FIFA 2001.

Que dizir d’iste SO, yo no teneba internet, asinas que yera difizil que pillase birus, pero ixo si teneba o mio piazo FIFA 2001, bien, o chuego se penchaba cada dos per 3, asinas que pasau poco tiempo tenie que meter-me o windows 98, fendo caso a recomendazions dun bezín. y a berdat ye que iba millor, pero tamien feba cosas raras.

Mes tabán me metie internet, tenie que meterme un antibirus, pero caleba bosar 60€ y no yera per a labor asinas que pirateye o norton, y en i dentraban zapos y cullebras.

dismpues aconseguí lo windows XP (pirateau tamien) pero yera la mesma güenya que os demás, y teneba a o mio buen amigo Jesmar dica os collons de benir a apanyarme-lo dada begada que se estricallaba.

me merque un ordenadior nuebo, ista begada en a fabrica en a que i treballaba a mia chirmana, y me i metión lo XP pirateau. pero ya os primers diyas se reiniziaba solo cuan le petaba. asinas que me dezidié per, preguntar-le a Jesmar que distribuzion de linux me recomendaba. el me dizio que ubuntu, me lo metié y no he teniu garra problema dica agora.

Quiero recalclar que no tiengo ni ideya d’informatica, pero quedé inamorau d’iste SO a l’inte, no se desenchega, no se reinizia, no fa cosas raras, no tiene birus, tot ye de baldes, ubierto t’amillorar-lo a qui le pete, y de libre zerculazión.

IMOS, UNA PASADA!!!

Responder

