netbook

m’he mercau un netbook, una ganga, ye o DELL mini 9ono per 140€, lebaba instalau per defecto lo ubuntu 8.04 y no l’he meso lo Ubuntu Netbook Remix per si alcaso no me ba bien.

Y resulta que demando a ono lo usb de banda ancha ya que os que somo s cliens d’a banda ancha fixa tenemos 5 mb diyarios gratis, y les prebiengo de que emplego Linux y me nimbian lo usb E169 ( que no funziona en linux) me baixo los divers de lo usb E220 pero que truco per telefono y me dizen que si que balen, los instalo y no me s’enchega truco que me dan dos soluzions a cuala mes carrañán y graziosa a la begada.

a primera ye que m’instale windows ala begada que ubuntu en o mio netbook, bien ta o que no lo sepa lo DELL mini 9 tiene 8 gigas de memoria en o disco duro, asi nas que windows que alomenos emplega 10 no i culle, asinas que desechau.

a 2º opzió ye que desisntale y torne ainstalar os drivers y dimpues reinizie l’ordinadior. Con isto yo ya flipé pero que que traza de tecnicos son isto de reiniziar (ye platero tecnicos d’ono espezializaus en windows jeje) y dimpues ye que me pasé tota la tardi prebando d’instalar os putos driver y desencriptando as instruczións que yeran en anglés.

dimpues prebe d’estar lochico y les ne dizié que si os drivers de linux yeran ta l’usb e220 per que m’eban nimbiau lo e169 y yo les ne dizie bien esclatero que teneba linux. Y ellos me dizión que no teneban, ta 5 menutos dipues dizirme que si pero no yeran seguros…

a la fin me carrañé y les dizie que quereba tornar-lo. y ixas han estau as mias andanzas con o modem usb de ono, asinas que tendré que rezar ta que baiga an que i baiga, bi’n aiga wifis ubiertas per que si no…

una cosa ye clara yo a windows no torno!!

Responder

