ono contina fendo d’as suyas

Al pasar-me lo que me pasó con ono, a la fin rematón dizindome que me podrian nimbiar lo E220 pero no yeran seguros, asinas que yo les nimbié a ellos lo E169 y a tarcheta sim por si alcaso no teneban d’E220 per que me dizión que yera descatalogau.

y ya m’ha plegau l’E220 pero sin de tarcheta sim, y les he trucau ta bier que pasaba y me han dito que yo teneba que aberme quedau con a tarcheta sim (lo cual trobo una fateza) per que  y si no esen teniu d’E220 ?? en fin que agora me quieren cobrar 12€ mes yo soi esluzernando!!

Responder

