Increyible agora lo modem usb d’ono se instala solo y FUNCIONA!!!

no se si totz remeraz os mios post cagandome en ono per no aduyar-me a instalar o suyo modem usb, (post 1, post 2).

Bien pos desesperau eba dixau lo modem usb guardau sin fer-le caso cuasi un año, per que tanimientre no me conectase no me cobrarian cosa, ye que tiengo gratis 5mb de escarga diyaria (ye una güeña, pero ta mirar lo correyo y tal…

bueno pos la cosa ye que ayere, medio per darle a editar conexiones en mi nuevo ubuntu 10.04. Y me surtió un asistén ta la configuracion de banda ancha movil, an que te preguntan o tuyo estado (espanya, francia…) lo proveedor, n’o mio caso “ono” y te dice cual ye lo plan APN en mi caso me dice internet.ono.com y ye correcto. Dimpues te fa confirmar tot, le das a aplicar y prou. agora solo tiens que darleatra vez a editar conexións y darle a y dentrar en “ono predeterminada 1” y meter o PIN d’a tuya tarcheta y dar-le a aplicar.

Agora conecta lo modem usb, y en un rater yeyerás que te discosable ta que le des a conectar.

Sin drivers, sin royos, ubuntu cada diya soportas mes y mes hardware. ta yo linux solo teneba 3 problemas.

1º que no tiene programas como per exemplo Ares (solucionau)

2º os chuegos (se ye treballando) encara qeu a yo no me cuaca chugar con l’ordinadior, ta isxo creigo que son as videoconsolas

3º poco soporte de hardware (como veyéz, se ye solucionando)

Responder

