instalar paquetes comparticion de red

Ayere me vinió t’o tozuelo a ideya  de meterme un ruter wifi ta conectar-me per eth en o sobremesa y per wifi en o netbook y en a ps3.

sinas que esqué per internet como ferlo, pero como no lo entendié le pregunté a la presona que mes m’ha aduyau n’a informatica: Jesmar y el me dició que solo teneba que conectar o mio cable modem a o router wifi per eth, y antimas me contó que podria compartir archibos dentre os mios ordinadiors, pero caleba habilitar a función de compartir archivos por red, en ubuntu 10.04.

Pero me saliba que no yeran instalaus os paquetz que yeran menister, y como no sabeba exactament que paquetz yeran lo esqué per o rete y lo trobé en taringa

bien pues, etrobé a solución ta habilitar ixa función, en atras parolas, o paquet necesario, solo cal teclear isto en un terminal.

sudo apt-get install libapache2-svn

ye dicir instalaremos libapache2-svn, agora ya podemos habilitar a función de compartición d’archivos, en o nuestro lucid linx.

]

Responder

