Ubuntu dixa definitivamén GNOME

Yera navatiando cuan me trobé con ista noticia, en a que se diz que ubuntu finalmén le da la espalda a GNOME y no será posible trigar entre UNITY y GNOME al enchegar.

Isto fa que me planteye muitas cosas (como Mint u asinas si ellos no le dan a espalda) y creigo que leyé que ellos continarán con GNOME, y ye que GNOME me cuaca.Per atro costau suposo que prebaréatra vegada UNITY antis de dezidirme.

Pero yo dica Ubuntu 12.04 no dixaré Ubuntu 10.04 que ye o que tiengo agora, y que que soi siguindo o conseyo d’un amigo que diz: “si te funciona bien ta que cambear-lo” y ye verdat per que o mio netbook que teneba plegó dica o limite d’escritura per tanto instalar y desinstalar so’s. Asinas que a la fin decidié que solo actualizaría de LTS a LTS.

Per cierto que agora me he mercau un Lenovo s12 con 320 gigas de disco duro y 2 de ram con procesador de 1’66. Me va de pistón al enchegar surten unas letras de errors pero dimpués funciona perfecto, bueno o gurb d’enchegue no se veye bien, se beye una mica mes gran d’o que debería, pero ixo a yo rai.

Fe d’erratas:

Charrando con os amigos de soft aragonés m’han feito dar-mecuenta de que lo que digo en iste post no ye cierto de raso… O que se dixa de fer servir ye GNOME Shell, que encara no s’ha feito servir, UNITY ye solo que una shell (una interfaz) pero ubuntu continará funcionando con GNOME. Alto u baxo o que ha pasau ye que os de GNOME heban programau una interfaz (shell) que a os d’ubuntu no lis ha cuacau, e istos han sacau atra interfaz por a suya cuenta… Pero os programas, o chestor de finestras y tot contina estando o mesmo (quitau d’os panels, que ye a parte que ye reemplazada).
http://www.muylinux.com/2010/10/30/sobre-canonical-y-unity-su-nuevo-shell-para-gnome/

Responder

